Főoldal Marketing 5 tipp arra, hogyan használd helyesen az Instagramot

5 tipp arra, hogyan használd helyesen az Instagramot

által yclients2018
0 hozzászólás

A forgalmas sétáló utcákon, bevásárlóközpontokban található szépségszalonok szerencsésebb helyzetben vannak, hiszen rengetegen látják nap mint nap. És bizony az utcáról is be – beesik vendég… Gondolhatjuk azt, hogy nekik Instagram használata is könnyebben megy.

Nehezebb dolga azoknak a szalonoknak van, amelyek nincsenek frekventált helyen. Így az egyetlen esélyük a vendégszerzésre az internet. Ebből következik az, hogy egyre többen használják értékesítésre a közösségi médiát.

A probléma ezzel az, hogy az egyre nagyobb a reklámzaj miatt sokszor úgy érezzük, értelmetlen az Instagram használata.

A számok a közösségi média használatát illetően inkább arra utalnak, hogy valószínű nem használjuk helyesen az Instagramot.

Bloggerek, vloggerek, influencerek mondják meg mit vegyenek a felhasználók, amely komoly bevételeket jelent a cégeknek. A fizetett hirdetésekről, promóciókról nem is beszélve. 2017 márciusától 2018 márciusáig csak Oroszországban a közösségi hálón folytatott kereskedelem 600 milliárd rubel volt (ez több mint 2.596 milliárd forint).

És ez a szám azóta folyamatosan növekszik.

A Facebook után egyre több felhasználó készít Instagram fiókot, ezért egyetlen szalonnak sem szabad elhanyagolni ezt a remek marketing felületet.

De miket érdemes betartani ahhoz, hogy kihasználd a közösségi média által nyújtott lehetőségeket, pontosabban hogyan tudod azt elérni, hogy Instagram jelenléted nyomot hagyjon a felhasználókban? 

Hoztunk neked 5 tippet arra, hogyan használd helyesen az Instagramot!

1. Szép és jó minőségű fotók – bárki lehet ügyes fotós

2018 óta a Facebookon egyre nehezebben érhetjük el célközönségünket: az idővonalakon az algoritmusok folyamatos változtatásának köszönhetően az organikus elérések egyre rosszabbak.

Ugyanakkor az Instagramon az általunk követett emberek, állatok, vállalkozások, cégek, üzletek posztjai egytől egyig megjelennek idővonalunkon. Ha pedig szép a kép, bizony megállunk, hogy jobban szemügyre vegyük, megcsodáljuk.

Szép képet pedig bárki tud manapság készíteni – műterem és fények nélkül is –, hiszen csak egy okos telefon kell hozzá, valamint egy fotószerkesztő alkalmazás.

2. Hosszabb képleírás– az emberek még mindig olvasnak

Meglepő, de még mindig olvasnak az emberek. Habár már kevésbé magazinokat, újságokat és könyveket, de a hosszabb szövegeket még mindig átfutják. Csak mindezt a közösségi hálón. Természetesen csak azt a tarta lmat, ami érdekli őket. Kíváncsiságukat érdemes k ielégíteni azzal, hogy követőinknek érdekességeket írunk. 

Ha látják, hogy szakértői vagyunk egy – egy témának, könnyebben szavaznak nekünk bizalmat. Minél többször látják posztjainkat, annál valószínűbb, hogy egyszer csak időpontot is foglalnak nálunk.

3. Videó – a közösségi média tartalmak királya

Mivel szinte mindenkinek van manapság okostelefonja, méghozzá szélessávú internettel, így a fotó mellett a mozgóképet, azaz a videót is beilleszthetjük kommunikációnkba. Lehetőségünk van szalonunkat vagy szolgáltatásainkat bemutató rövid videókra. (Egy tanulmány szerint 2019 végéig a vállalatok közel 90% – a használ majd marketingstratégiája részeként videókat. 2017 – ben ez csupán 63% volt.)

4. Fókuszban: az Instagram Storyk

A Facebook F8 fejlesztői konferenciáján Chris Cox , a Facebook termékfejlesztés vezetője elmondta, a storyk átveszik a posztok szerepét, mivel ezen keresztül gyorsabban és biztosabban érhetők el a követők. Szóval nagyon fontos, hogy odafigyeljünk a story – ra is, amely a fotóknál sokkal gyorsabban kirakható , azonnali tart alom. Írjuk ki például a hétre szalonunk szabad időpontjait. Biztos, hogy lesz olyan vendég, aki ezek közül csap le valamelyikre.

5. Szakértelem és bizalom kiépítése

Azt már korábban írtuk, mennyire fontos, hogy egy-egy témában, mint szakértők is megnyilvánuljunk. Hiszen az emberek olyan márkákat , szalonokat választanak, amelyekben megbíznak, a választásnál pedig a szolgáltatást nyújtó szakember iránti bizalom pedig döntő tényező lehet.

A bizalom pedig úgy alakul ki, ha látják, szakértő kezei közé kerülnek az Instagram tehát, mint szociális platform a következő években is tovább fog erősödni.

Tehát, ha eddig nem fordítottál elég figyelmet rá, akkor itt az idő. Kezdd el most!

Ha pedig nem szeretnél lemaradni a legfrissebb tartalmainkról?

Akkor kövesd a YJOURNAL blogját, ahol hasznos tippekkel, tanácsokkal találkozhatsz heti rendszerességgel.

Szeretnél megtudni a vállalkozások automatiaációjáról, sőt ki is próbálnál egy ilyen szoftvert élesben?

Akkor látogass el a YCLIENTS Hungary oldalára, ahol 7 napig teljesen INGYEN próbálhatod ki Online bejelentkező és Automatizáló szoftverünket.

Ajánlott Tartalmak

Írj hozzászólást

A honlap további haszálatával elfogadja a "cookie" haszálatát . Ha nem ért egyet adatai felhasználasával, kerjük modosítsa bőngésző béallításait. ELFOGADOM Bővebben

Adatvédelmi & Sütik Irányelve