Állásajánlatok – YJOURNAL

Állásajánlatok

Értékesítési manager

  • Munkatapasztalat: 1-3 év
  • Teljes munkaidő

A YCLIENTS Hungary Kft. tapasztalt telefonos értékesítési managert keres. A YCLIENTS egy sikeres, SaaS (Software as a Service) piacán vezető szerepet betöltő IT vállalkozás, amely a szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások online bejelentkezésére és automatizálására szakosodott. 2019-ben a vállalkozás részvényeibe befektetett a Guard Capital az Elbrus Capital II együtt, amely Oroszország vezető befektetési alapja. Portfóliójához tartoznak a Headhunter, a CIAN, a Mail.ru Group, a Mixit, a Delivery Club és egyéb ismert projektek.

A YCLIENTS egy felhő alapú időpontkezelő rendszer, amely lehetővé teszi a szolgáltatóipari vállalkozásoknak számára az online időpontfoglalást és az üzleti folyamatok automatizálását. Jelenleg a YCLIENTS-et már több mint 21 000 vállalkozás használja világszerte. A platform havonta több mint 10 millió online időpontfoglalást rögzít és több mint 160 000 szakembernek könnyíti meg a mindennapjait.

A vállalat csapatát több mint 200 fiatal és ambiciózus szakember erősíti, akik az irodán kívül is gyakran jó baráti kapcsolatot ápolnak. Jelenleg a vállalat aktívan szélesíti a munkatársak körét ahhoz, hogy a következő fejlettségi szintre léphessen. Ennek okán az értékesítési csapat tapasztalattal rendelkező munkatársat keres a magyarországi képviselethez.

Ennek okán az eladási részleg tapasztalattal rendelkező munkatársat keres a magyarországi képviselethez.

Munkaköri leírás:

  • munkavégzés a potenciális leadek előkészített adatbázisával telefonon keresztül;
  • ügyfelekkel való konzultálás, az online szolgáltatások értékesítése;
  • új kapcsolatok kiépítésével folyamatos ügyfélkör bővítés;
  • tárgyalás az ügyfelekkel telefonon, a rendszer bemutatása a online és/vagy az ügyfeleknél;
  • munkavégzés és adminisztráció a belső CRM-rendszerben;
  • részvétel a rendezvényeken, ahol a vállalat képviselteti magát.

Amit tőled várunk:

  • többéves értékesítésben szerzett munkatapasztalat, minimum középfokú végzettséggel (regionális menedzser, értékesítési menedzser);
  • aktív internet-felhasználó (közösségi hálók, internet, CRM ismerete előny);
  • jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség;
  • magabiztosan és jól érezze magát értékesítési közegben;
  • jogosítvány és aktív vezetői gyakorlat;
  • céltudatos és önálló munkavégzésre képes.

Amit mi biztosítunk:

  • munkavégzés tapasztalt szakemberek csapatában; 
  • megbízási szerződés alapú alkalmazás; 
  • bérezési rendszer: KPI-hoz kötött alapbér + sávos jutalék a forgalomtól függően; 
  • rendszeres belső oktatás a mentor által az értékesítésre vonatkozóan; 
  • munkavégzéshez szükséges okostelefon és laptop.

Jelentkezz! Várunk!