„Akinek nincs online időpontfoglalója, az ma már nem menő!” – interjú Bak Évával, a Beverly Shape alakformáló szalon tulajdonosával – YJOURNAL

„Akinek nincs online időpontfoglalója, az ma már nem menő!” – interjú Bak Évával, a Beverly Shape alakformáló szalon tulajdonosával

Szabó Viktória -
December 30, 2021

Bak Éva Brigitta 2017 május végén nyitotta meg alakformáló szalonját, a Beverly Shape-et, ahová 2021 június óta már online is foglalhatnak időpontot a vendégek. Vica szerint a YCLIENTS-szel nemcsak a recepciósok munkája lett sokkal egyszerűbb, a vendégek dolgát is megkönnyítették: bárhol, bármikor, néhány kattintással lehet időpontot foglalni az infrashape gépekre, hosszadalmas üzenetváltások és bonyolult adminisztráció nélkül…


Miért pont alakformáló szalon? Honnan jött a Beverly Shape ötlete?

Amerikában – egészen pontosan Beverly Hills-ben – találkoztam először ezekkel az Infrashape alakformáló gépekkel. Majd, amikor 2016-ban hazajöttem, elhatároztam, hogy én is nyitok egy ilyen szalont.
Mindig is súlyfelesleggel küzdöttem, már gyerekkorom óta. Emlékszem, mielőtt megnyitottam volna a saját szalonomat, én is használtam ezeket a gépeket hónapokig, és sikerült leadnom kb. 3-4 hónap alatt 13 kilót. Annyira tetszett, hogy egy egyórás edzés gyakorlatilag szauna és nyirokmasszázs is egyben, hogy arra gondoltam, ezzel sok nő gyorsan meg tud majd szabadulni a súlyfeleslegétől.
Végül 2017 május végén nyitottuk meg a Beverly Shape szalont – ami már az első napon teltházzal üzemelt, szinte hihetetlen volt –, majd később átköltöztünk a mostani helyre, az Allee bevásárlóközponttal szembe, az Október huszonharmadika utcába.

Hogyan rögzítettétek akkoriban az időpontfoglalásokat?

A nyitás óta határidőnaplókat használtunk a vendégidőpontok rögzítésére. Eleinte könnyebb dolgunk volt, hiszen csak két gépre lehetett foglalni. Azonban már akkor rengeteg időt elvett, hogy egyszerre kellett figyelnünk a weboldalunkon, a Facebook oldalunkon, az Instagramon, valamint az e-mailben és telefonon bejelentkező vendégekre. Rengetegen írtak üzenetet, amiért persze, nagyon hálásak voltunk, viszont nagyon sokáig tartott és persze, az is időbe telt, mire mi válaszoltunk a vendégeknek, illetve fordítva. Fejben kellett tartanunk, ki írt vissza, kinek várunk még az üzenetére, kinek jó vagy éppen nem jó az az időpont, amit felajánlottunk neki.

Előfordult, hogy összekeveredtek a foglalások?

Ahogy korábban említettem, rengeteg platformon írtak nekünk a vendégek és sokszor a céges telefonszámot hívták, vagy adott esetben ide küldtek SMS-t nyitvatartási időn kívül. És bizony előfordult az is, hogy emiatt sajnos nem lett rögzítve az időpont módosítás vagy lemondás.

Jól sejtem, hogy „megváltás” volt a YCLIENTS bevezetése?

Egyértelműen. Pedig akkor, amikor a YCLIENTS-szel megismerkedtünk, nem hittem abban, hogy meg fogja könnyíteni az életünket, hiszen nem tudtam elképzelni a szalon működését határidőnapló, valamint papír és toll nélkül. Aztán belevágtunk: bevezettük és most már a lányok aktívan használják, szeretik, a vendégek pedig egész egyszerűen imádják.
Nem telik el úgy nap, hogy ne jegyezné meg egy vendég, hogy mennyire jó, hogy akár hajnalban vagy vasárnap este is be tud jelentkezni online, anélkül, hogy a visszajelzésünkre, jóváhagyásunkra várna. Ezzel sok időt megspórolnak nekünk is, hiszen nem kell arra várni, válaszolnak-e, jó-e nekik az időpont és ez fordítva is igaz. Szóval nálunk az online időpontfoglalás hatalmas siker!
Nem is tudom, hogyan pazarolhattunk el korábban napi 6-7 órát az időpontok egyeztetésével, lemondások törlésével, módosításokkal, illetve az adminisztrációval.

Ezek szerint a vendégek hamar megszokták és szeretnek online foglalni?

A vendégek szeretik a modern dolgokat és hamar megszokják őket. A fiatal korosztály pedig már az alapján választ szolgáltatót, hogy hova lehet online bejelentkezni. Hiszen, ha bármi közbejön, néhány kattintással le lehet mondani vagy áttenni az időpontot. De az igazat megvallva, én is jobban szeretem, ha bármikor, amikor nekem alkalmas, online be tudok jelentkezni egy szolgáltatásra.
Az online időpontfoglalás már szinte olyan „alap” szolgáltatás, mint a bankkártyás fizetés. Mindenesetre sokkal menőbb az a szolgáltató, ahol néhány kattintással módosíthatok az időpontomon, felesleges telefonálgatások nélkül.

Sokan aggódnak, hogy visszaélnek majd az online időpontfoglalással, azaz több lesz majd az olyan vendég, aki bejelentkezik és nem jön el. Kell tartani ettől?

Nem kell attól félni, hogy az online időpontfoglaló miatt többen lesznek azok, akik bejelentkeznek és nem jönnek el. Ez ugyanolyan eséllyel fordul elő a papír alapon vezetett időpontfoglalásnál is. Nem a rendszer hibája. A YCLIENTS-nél ebben az esetben egyébként le lehet tiltani a vendégeket, akik egymás után például 3 alkalommal nem jönnek el és nem is mondják le. Ezt is te határozod meg. Szerencsére nálunk 10-ből 9,5 vendég becsületes, időben lemondja online, ha közbejön neki valami.

Honnan érkezik a legtöbb online időpontfoglalás, melyik csatornán keresztül?

Az online időpontfoglalások 36%-a a weboldalunkon keresztül, mobiltelefonról történik. A második a Facebook oldalunk, a harmadik pedig mi magunk. Hiszen a YCLIENTS bevezetésével nem szűnt meg a személyes bejelentkezés sem: sokan edzés után már azonnal befoglalják a következő időpontot is. Viszont az online időpontfoglalásnak hála bármikor, akár éjszaka is tudják módosítani vagy lemondani, ha közbejön nekik valami.

Mi az, amit nagyon szeretsz a YCLIENTS-ben?

Amit nagyon szeretek benne, hogy bárhol és bármikor rá tudok nézni a napi bevételre, vagy arra, hányan voltak edzeni adott napon, milyen a gépek foglaltsága. Ezt akkor, amikor még manuálisan rögzítettünk mindent, néha egyáltalán nem bírtuk követni. Ami még szuper, hogy megoldódott a „bérlet problémánk” is, hiszen rengeteg vendégünk bérlettel jár hozzánk edzeni. És mivel a bérleteik is online követhetők, így már nem okoz gondot, ha otthon hagyják vagy adott esetben elhagyják. Egyébként volt erre egy nyomtatványunk, ezen vezettük mindennap, hogy hány vendég jött el, melyik gépen edzett, hány percet alkalmi jeggyel vagy bérlettel használta-e, vett-e még valamit mellé (üdítő, krém, stb.). Aztán a nap végén összesítettük. Szóval működött, de nagyon macerás volt.
Ma már csak belépek a YCLIENTS-be és néhány kattintással lekérem a statisztikákat. Mindent látok, amit szeretnék. Akár otthonról is.

Elérhetőségek:
Weboldal: beverlyshape.hu
Facebook: Beverly Shape – Infrashape Allee
Instagram: @beverlyshape.allee

Hozhatod a kutyusod is edzeni – a Beverly Shape kutyabarát!

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel

Szólj hozzá!

avatar
  Feliratkozás  
Visszajelzés