5 üzenetsablon 5 vendég típus szerint: tippek megtartásra és visszacsalogatásra – YJOURNAL

5 üzenetsablon 5 vendég típus szerint: tippek megtartásra és visszacsalogatásra

Szabó Viktória -
January 12, 2021

Miért nem térnek vissza az ügyfelek? Nos, annak számtalan oka lehet, ha egyetlen látogatás után nem foglalnak többé időpontot hozzád. Nem tetszett nekik a kiszolgálás, nem voltak elégedettek a szolgáltatás minőségével, nem tartották megfelelőnek a légkört. Vagy egész egyszerűen csak elfelejtettek újra időpontot foglalni, mert sokat dolgoznak, vidékre utaztak, nem tudják a következő havi beosztásukat. A következő cikkben mutatunk 5 olyan üzenetet, amivel könnyedén visszacsábíthatod vendégeid!

Egy ügyfél visszaszerzésének legfontosabb része, hogy emlékezteted őt arra, hogy “élsz”. Emellett, üzenet vagy hírlevél kiküldése előtt mindenképp elemezned kell azt is, kik a célközönséged. Hiszen mindenkivel máshogyan kell majd kommunikálnod.

Az alábbiakban összegyűjtöttük az 5 leggyakoribb ügyféltípust és megmutatjuk, hogyan csábíthatod őket vissza, magadhoz:

1. üzenet: “Születésnapi ajánlat”

Küldj egyedi, személyre szabott ajánlatot. Csak neki. Hiszen mindig jól eső érzés, ha valaki gondol Rád és kedveskedik Neked a születésnapodon.

Az üzenet:
Kedves (név)!

Boldog születésnapot kívánunk!

Nagyon fontos vagy számunkra és nagyra értékeljük, hogy a (vállalkozás neve) szolgáltatásait választod.
Kérjük, fogadd el tőlünk apró ajándékunkat, megbecsülésünk jeléül — (egyedi ajánlat)!

Reméljük, hozzá tudunk járulni ahhoz, hogy ez a nap igazán különleges legyen a számodra!

Minden jót kívánunk,
(aláírás)

2. üzenet: “Már rég nem foglalt időpontot”

Például az utolsó hajvágásának időpontja óta eltelt több, mint egy hónap. Ezért ajánlj fel neki kedvezményt, vagy egyszerűen küldj neki egy emlékeztetőt. Írhatod, hogy rég nem hallottál felőle, hiányzik.

Az üzenet:
Kedves (név)!

Észre vettük, hogy rég nem foglaltál időpontot a (vállalkozás neve). Nagyon örülnénk, ha ismét láthatnánk Téged!

Éppen ezért speciális kedvezményt kínálunk számodra, amelyet következő látogatásod alkalmával használhatsz fel — (speciális ajánlat).
 

A fenti ajánlat kizárólag számodra érhető él és (dátum) használható fel.

Reméljük, hamarosan újra találkozunk!
(aláírás)

3. üzenet: “Hamarosan lejár a bérlete”

Értesítsd ügyfeleidet arról, hogy hamarosan lejár a bérletük. Emlékeztesd őket arra, hogy még időben váltsanak hozzád új bérletet.

Az üzenet:
Kedves (név)!

Bérleted érvényessége hamarosan lejár.

Amennyiben továbbra is szeretnéd igénybe venni a (vállalkozás neve) szolgáltatásait, szerezd be új bérleted időben.

Tudj meg többet az aktuális árakról és feltételekről az alábbi linken: (hivatkozás az oldaladra).

Üdvözlettel,

(aláírás)

4. üzenet: “Időpontot foglalt, de nem jött el”

Emlékeztesd! Küldj neki új időpontfoglalási lehetőséget:

Az üzenet:
Kedves (név)!

Időpontot foglaltál a (vállalkozás neve), de nem jöttél el. Ugye azért továbbra is érdekel az adott szolgáltatás?

Örömünkre szolgálna, ha újra láthatnánk.

Válaszd ki a szakembert és a megfelelő időpontot és foglalj időpontot online (hivatkozás az online időpont foglalási ablakra).

Üdvözlettel,

(aláírás)

5. üzenet: “Aki a legtöbbször megfordult nálad tavaly”

Azoknak az ügyfeleknek, akik adott időszakban a legtöbbször jártak nálad, adj VIP státuszt. Érezzék, hogy különlegesek és természetesen tartsák meg jó szokásukat.

Az üzenet:
Kedves (név)!

Szeretnénk megköszönni bizalmad és hűséged a (vállalkozás neve) iránt. Örömmel értesítünk, hogy mostantól vállalkozásunk VIP ügyfele vagy!

Elérhetővé váltak számodra az alábbi lehetőségek:
(ajánlatok)

A speciális ajánlatokkal akár már ma élhetsz. Várjuk a mielőbbi találkozást!
Ha szeretnél időpontot foglalni, itt teheted meg: (hivatkozás az online időpont foglalási ablakra)

Üdvözlettel,
(aláírás)

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel

Szólj hozzá!

avatar
  Feliratkozás  
Visszajelzés