Új funkció: bankkártyás előleg fizetés online időpontfoglaláskor – a YCLIENTS rendszerével – YJOURNAL

Új funkció: bankkártyás előleg fizetés online időpontfoglaláskor – a YCLIENTS rendszerével

Szabó Viktória -
October 6, 2020

Fantasztikus hírünk van: most már kérhetsz előleget online időpontfoglalás esetén is vendégeidtől, amelyet néhány mozdulattal, bejelentkezéskor fizethetnek ki Neked. Betelik a naptárad és még a szolgáltatásodhoz kapcsolódó előlegek is gond nélkül érkeznek meg bankszámládra.

A vendég bejelentkezik, de mégsem jön el

A szakember ideje drága. Ez egyértelmű. A vendégek pedig – tisztelet a kivételnek – nem mindig gondolnak ebbe bele. Ugyanis nem ritka, hogy ide-oda módosítják vagy egyenesen törlik időpontjukat. (Tapasztalatunk szerint az online bejelentkezésnek köszönhetően az áthelyezett időpontokra mások is le tudnak csapni. Ezzel nincs is gond.) De mi van akkor, ha a vendég bejelentkezett, de nem jön el, nem elérhető, Te pedig üresen ülsz, akár 2-3 órát. Vagy ha többen is törlik az időpontjukat egy nap, ami – igaz, ajándék szabadidő –, Neked ugyanakkor bevételkiesést jelent.

Bevételtől esik el a szakember

Vannak olyan szolgáltatások, mint például a sminktetoválás vagy a szempillahosszabbítás, amelyek ára akár a százezer forintot is megközelítheti vagy meghaladhatja. Ha pedig több vendég egyszerre törli az időpontját és nem jelentkezik be helyettük más, akkor attól a bevételtől elesik a szakember. Az ilyen helyzetekre tökéletes megoldás az előleg fizetés kérése, amely egyfajta biztosítékként szolgál arra a szakembernek, hogy a vendég meg is érkezik az időpontjára.

Új fizetési mód: Stripe

Ami eddig telefonos egyeztetést, messengeren vagy e-mailen történő bankszámlaszám küldözgetést, rengeteg adminisztrációt és utánkövetést igényelt, azt most a YCLIENTS rendszere megoldja helyetted, az új fizetési módnak, azaz a Stripe-nak hála. Ezzel az integrációval ezentúl minden YCLIENTS naptár birtokos meghatározhatja, mely szolgáltatásokhoz és/vagy szakembernél tegye elérhetővé az online előlegfizetést. Ráadásul lehet ez kötelező bizonyos szolgáltatásoknál, de lehet opcionális is.

Online fizetés: opcionális vagy kötelező

Azoknál a szolgáltatásoknál és szakembereknél, ahol kötelező vagy opcionális az online fizetés, a widget megfelelő ikonokkal jelöli. Ha az adott szolgáltatásnál az online fizetés nem opcionális, hanem kötelező, akkor az időpontfoglalás véglegesítése után a vendég meglátja a szolgáltatás nevét egy pipával, amelyet nem lehet kikapcsolni.
Ennek az új funkciónak van még egy nagyon jó tulajdonsága. Pofonegyszerű beállítani. Semmiféle IT tudást nem igényel, csupán néhány kattintás és kész is. Ha mégis segítségre van szükséged, akkor fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal.

Ezért, ha a Te szalonodban is vannak olyan szakemberek vagy szolgáltatások, amelyekre előleg fizetést vezetnél be, akkor bízd a YCLIENTS-re. Ugye nem kérdés, hogy miért a YCLIENTS digitális naptárat válaszd?

Ha kíváncsi vagy arra, milyen egyszerű az online előleg fizetés a vendég számára a gyakorlatban, akkor nézd meg erről készült rövid videónkat, IDE kattintva!
Próbáld ki Te is INGYEN: www.yclients.hu
Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel

Szólj hozzá!

avatar
  Feliratkozás  
Visszajelzés