Felhő alapú alkalmazás – hogyan egyszerűsítsd le szalonod vezetését? – YJOURNAL

Felhő alapú alkalmazás – hogyan egyszerűsítsd le szalonod vezetését?

Drobcsák Miron -
March 13, 2020

Amennyiben saját vállalkozással rendelkezel (szalontulajdonos vagy), az azt jelenti, legalább egyszer már biztosan felmerült benned a kérdés. Hogyan optimalizálhatnám üzleti folyamataimat? Miközben a választ kerested, találkozhattál a felhő alapú alkalmazás előnyeivel is.

Hogy tökéletesen átlásd szalonod működését

Ellentmondások a céges dokumentumokban, az ügyfélszolgálat különböző problémái… Mindez negatívan befolyásolja a vállalkozás termelékenységét, nyereségét és hírnevét.

Ezekre és az ehhez hasonló problémákra kínál megoldást egy felhő alapú alkalmazás. Ez segítségedre lehet az üzleti folyamatok automatizálásában, azaz abban, hogy tökéletesen átlásd szalonod működését bárhol és bármikor.

felhő alapú alkalmazás

A felhő alapú alkalmazás megkönnyítheti és javíthatja szalonod életét

Attól függetlenül, hogy a felhő alapú alkalmazások már rég elérhetők, sokan a mai napig kétkedve fogadják őket. Egyáltalán nem sietik el azok bevetését üzleti folyamataikban. A felhőalapú szolgáltatások azonban megkönnyíthetik és javíthatják szalonod életet.

Hogyan működik a “felhő” alapú alkalmazás?

Amit az átlag felhasználó tud a felhő platformokról az az, hogy az adatok elérhetők a világ bármely pontjáról, bármilyen eszközről. Ellenben kevesen tudják elképzelni, hogy valójában hogyan működik ez a rendszer.

A felhő alapú alkalmazás nem igényel szervert

Ha egy fájlt feltöltesz a felhőbe, akkor tulajdonképpen “átrakod” azt a hálón található virtuális szerverek egyikére. Így aztán valójában az adatok kezelése a felhőben nem is különbözik a fizikai számítógépen végzett munkától. Azaz mégis. Méghozzá abban, hogy nem kell szervereket vásárolnod vagy bérelned. Továbbá arra sincs gondod, hogy hol helyezd el őket.

Miért olyan népszerű a felhőalapú szolgáltatás?

A használat előnyei:  

  • A fájlokhoz a világ bármely részéről hozzáférhetsz, bármilyen eszközről. Ezen felül szerkesztheted is a fájlt. Ez egy másik program esetében lehetetlen lenne. 
  • Az adatok mentése még a kritikus hibák esetén is biztosított. Mivel azok nem fizikai értelemben vett “tárolókon” helyezkednek el, nem lophatók el. Nem lehet bennük kárt sem tenni. Minden, a vállalkozásodat érintő adatodat biztonságban tudhatod. 
  • A felhőalapú szolgáltatások csupán bizonyos mennyiségű helyfelhasználást jelentenek a virtuális szerveren. A felhasználónak így csak a tényleges használatáért kell fizetni. Nem pedig az egész szerver bérléséért.
  • Az adatok mentéséhez szükséges összes intézkedés teljes mértékben a felhőalapú szolgáltatót terheli. Emiatt megszabadulsz az adatok biztonsági mentéseinek készítése által felmerülő terhektől. Így 100%-ban a vállalkozásod növekedésére összpontosíthatsz.

A felhő alapú alkalmazás nem fagy le

Gyors internet hozzáférés esetén a felhasználó egyáltalán nem veszi észre, hogy olyan fájllal dolgozik, ami nem az asztali számítógépen található. Hanem tőle többszáz esetleg ezer kilométer távolságra.

A számítógépre telepíthető, az üzleti folyamatok automatizálást segítő programokkal ellentétben a felhő alapú programok előnye, hogy használat közben nem fagynak le. Így nem veszítesz el látogatókat.

A felhő alapú technológia lehetővé teszi a modern automatizáció minden lehetőségének kihasználását. 

Telefon IP integráció

A telefon IP integráció megkönnyíti és kényelmesebbé teszi a recepciós munkáját. Segítségével a vendégeket nevükön szólíthatod és akár egy kattintással hívásokat kezdeményezhetsz.
Ráadásul a megjósolható, hogy a modern vállalkozások lassan át fognak térni a virtuális telefonhívásokra. Mivel ez az egyetlen módja a telefonhívások kontrollálásának. 

Megfelelnek az új követelményeknek

Az online pénztárgépekkel való integráció segít az üzleti folyamatok 54-F3 rendszerének megfelelő vezetésére. (Jelenleg a YCLIENTS integrálva van 17 modellel, az ATOL és a SHTRIH-M gyártóival. Valamint a Lifepay felhőalapú online pénztárral.)

Ezek a modellek megfelelnek az új követelményeknek: QR kód olvasására és nyomtatására alkalmasak. Továbbá a nyugták elektronikus másolatait megküldik az adóhivatal és a vásárló számára.

Fizikai jelenlét nélkül

Mindezek az előnyök teszik a felhőalapú szolgáltatásokat ideális üzleti automatizálási eszközzé. Segítségükkel könnyedén elkészíthető a szakemberek munkaidő beosztása, kezelhető a vendégekkel folytatott kommunikáció. Ráadásul bárhol és bármikor online ellenőrizhető a szalon bevétele fizikai jelenlét nélkül is.

Próbáld ki a YCLIENTS ingyenes verzióját 7 napig és tapasztald meg a felhő alapú programok előnyeit! Regisztrálj weboldalunkon IDE kattintva! Kérdéseiddel fordulj hozzánk bizalommal az alábbi telefonszámon: +36 1 700 8108

Nem szeretnél lemaradni a legfrissebb tartalmainkról? Akkor kövesd a YJOURNAL blogját, ahol hasznos tippekkel, tanácsokkal találkozhatsz, heti rendszerességgel.

Szeretnél többet megtudni a vállalkozások automatizációjáról, sőt ki is próbálnál egy ilyen szoftvert élesben? Akkor látogass el a YCLIENTS oldalára, ahol regisztrálás után 7 napig teljesen INGYEN próbálhatod ki online bejelentkező és automatizáló programunkat.

Ha tetszett a cikk és úgy gondolod, hogy ezt valamelyik barátodnak vagy kollégádnak is látnia kellene, akkor megköszönjük, ha megosztod vele. ??

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel

Szólj hozzá!

avatar
  Feliratkozás  
Visszajelzés