Felhőalapú alkalmazás: hogyan működik egy online időpontkezelő naptár? – YJOURNAL

Felhőalapú alkalmazás: hogyan működik egy online időpontkezelő naptár?

Drobcsák Miron -
March 16, 2020

Nézzük meg a felhőalapú alkalmazás előnyeit egy üzleti folyamatokat automatizáló naptárral egy szépségszalon számára:

  • Ha nem emlékezteted vendégeidet közelgő időpontjaikra – egy felhőalapú alkalmazás révén például – gyakran szembesülhetsz késésekkel és elmulasztott látogatásokkal. A következő vendégnek pedig nincs türelme, vagy lehetősége kivárni a csúszás okozta időpontmódosulást. Ráadásul a szakembernek is rövidebb ideje van a minőségi munkára, ez pedig stresszelni fogja. Így vállalkozásod bevételt veszít. Azok pedig, akik a késő miatt csúsznak meg, és kevesebb idő marad rájuk, rossz szájízzel távoznak.
  • Az elemzések során elkövetett hibák, nem megfelelő bevételelemzéshez vezetnek. A kritikus egyenlegek és szükséges anyagbeszerzések figyelmen kívül hagyása késésekhez és az anyagbeszerzés meghiúsulásához vezetnek.
  • A felhasznált alapanyagok nyilvántartásának hiánya azok nem megfelelő felhasználását és a raktármennyiség ellenőrzésének ellehetetlenítését eredményezi. Ez a vendégkiszolgálás minőségének rovására megy.
  • A dokumentumok átláthatatlansága a munkaidő 15%-át viszi el. Ezt a hibák kiküszöbölésére lehetne fordítani.
  • Az üzleti folyamatok automatizációja nélkül elhúzódnak a stratégiai döntéshozatalok folyamatai. De az is előfordulhat, hogy az irányítást szubjektív megérzésekre hagyatkozva kell elvégezni.

Automatizálás után 2 hónappal: bevételnövekedés

A felsorolt, illetve más egyéb problémák megoldására fejlesztették ki az üzleti folyamatok automatizálását segítő programokat. Mint például egy felhőalapú alkalmazásokat. Ezek között megkülönböztetünk telepíthető szoftvereket és felhőalapú szolgáltatásokat.

Ügyfeleink tapasztalatai alapján az üzleti folyamatok automatizálására szolgáló programok alkalmazását követő 2 hónapban sikerült már 20%-kal növelniük bevételüket.

Felhőalapú vagy szoftver alapú

Függetlenül attól, hogy a felhőalapú szolgáltatások már rég elérhetők, sok vállalkozó még mindig kétkedve tekint rájuk. Éppen ezért nem alkalmazzák őket vállalkozási tevékenységük automatizálására.

Ellenben pont a felhőalapú szolgáltatások tehetik a vállalkozások munkáját egyszerűbbé és hatékonyabbá. Hiszen több előnnyel is rendelkeznek a szoftver alapú programokkal szemben.

Hogyan működnek a felhőalapú szolgáltatások?

Egy egyszerű felhasználó az üzleti folyamatok automatizálására szolgáló felhő alapú szolgáltatásról keveset tud. Például csupán annyit, hogy egy ilyen szolgáltatás igénybevételével az adatok elérhetők a világ bármelyik pontjáról. Bármilyen eszköz segítségével. Ellenben kevesen tudják elképzelni, hogyan működik valójában egy felhő alapú alkalmazás.

Nem kell szervert bérelni

Egy fájl felhőbe történő feltöltésével áthelyezed azt egy, a hálózaton található virtuális szerverre. Lényegében, az adatok kezelése a felhőben semmiben sem különbözik az asztali számítógépen telepített szoftver segítségével történő fájkezeléstől.

A legfőbb különbség abban rejlik, hogy nem kell beszerezned vagy bérelned egy egész szervert. De azon sem kell aggódnod, hol tárold őket.

A felhőalapú alkalmazás megbízhatóbb

A felhő alapú alkalmazás elbizonytalanít néhány vállalkozót. Többen tartanak tőle. Szerintük adataik nagyobb biztonságban vannak, ha azokat papír alapon vagy elektronikus táblázatok segítségével rögzítik saját számítógépükön. Ellenben ez koránt sincs így.

Az adatok felhőben történő tárolása lényegesen megbízhatóbb. Amennyiben megfelelő platformot választunk. A személyi számítógéppel ellentétben a szerver működőképességéért magasan képzett műszaki szakemberek csoportjai felelnek.

A felhő alapú alkalmazás kiválasztásakor kiemelten fontos figyelmet fordítani a biztonságosságra és megbízhatóságra:

  • A YCLIENTS szerverei 2 különböző ország adatközpontjában találhatók (Svájcban és Németországban)
  • Teljes biztonsági mentés naponta négyszer történik
  • Hozzáférés TLS v3 titkosítási protokollon keresztül (ezt használják a bankok is)
  • A rendszergazdák 0-24-es ügyeletben vannak
  • Korlátozott hozzáférés a YCLIENTS alkalmazottai számára
  • Kéttényezős bejelentkezés

Egy személyi számítógéppel ellentétben a szerverek nem romlanak el. Emellett nem lehet őket elveszíteni, mint egy papír alapú naptárt.

A felhőalapú alkalmazás népsűrűségének oka

A felhőalapú automatizációs rendszerek az előnyeik miatt nagy népszerűségnek örvendenek:

  • Az adattulajdonos hozzáférhet adataihoz bármilyen eszközről. A világ bármelyik pontjáról. Ezen felül az adatokat (bejelentkezési naptár) egyidejűleg több személy is használhatja különböző eszközökről. A változások azonnal megjelennek minden eszközön. Ez egy normál eszköz és egy asztali gép hagyományos szoftvere esetében elképzelhetetlen lenne.
  • Az adatok biztonsági mentései megmaradnak. Még kritikus hibák fellépése esetén is. Hiszen az adatok nem fizikai hordozókon vannak tárolva, így nem lophatók el és nem károsíthatók. (Ezáltal minden, a vállalkozást érintő adat biztonságban van.)
  • A felhőalapú szolgáltatások lehetővé teszik bizonyos mennyiségű hely igénybevételét a virtuális szervereken. Így a felhasználó csak az általa ténylegesen felhasznált tárhelyért fizet és nem a teljes szerver bérletéért.
  • Egy ilyen szolgáltatáshoz nem elvárás a speciális csúcskategóriás számítógép vagy a legújabb operációs rendszer megléte.
  • Minden az adatok teljesértékű mentéséhez szükséges lépés a felhő üzemeltetőjére hárul. Ami ezáltal felment a szükséges biztonsági mentések készítése alól. Így az erőfeszítéseidet maximálisan a vállalkozásod fejlesztésére fordíthatod.

A felhőalapú alkalmazás elért már több mint 21 000 vállalkozáshoz

A felhőalapú szolgáltatások folyamatosan fejlődnek. 2018-ben 10 fontos újítást és több mint 4000 kisebb javítást és fejlesztést vezettünk be.

A YCLIENTS szolgáltatásait több mint 21 000 vállalkozás használja, beleértve a szolgáltatóipar vezető vállalkozásait is. Az ő igényeiket figyelembe véve fejlesztjük folyamatosan a rendszert. Ezek a legfejlettebb technológiák:

– IP-telefon integráció, vonalkódleolvasó integrálása, chat bot integrációja és sok egyéb funkció
– nyílt API, ami lehetővé teszi bármilyen programmal és szolgáltatással történő integrációt

A YCLIENTS szerverei jelenleg a legfejlettebbek és a legerősebbek

Megfelelő sebességű internetkapcsolat esetén a felhasználónak fel sem tűnik, hogy nem a személyi számítógépén található fájlt használja. Hanem olyan adatokat kezel, amelyek több száz kilométerre tőle vannak tárolva.

A YCLIENTS szerverei jelenleg a legfejlettebb és legerősebb szerverekkel dolgoznak. Ezek több mint 60 000 recepciós napi zökkenőmentes munkáját biztosítják.

Naptár applikáció iOS-re és Androidra

felhőalapú alkalmazás, felhőalkamazás
YCLIENTS naptár applikció

Ezenkívül a YCLIENTS tökéletesen adatpálható mobileszközzel is. Ez azt jelenti, hogy ha megszakad az internet kapcsolat, akkor is folyathatod munkádat telefonodról vagy táblagépedről.

A recepciós és szakemberek kényelmes munkavégzésének érdekében létrehoztuk a YCLIENTS naptár applikációt (iOS és Android eszközök számára is). Ez lehetővé teszi az időpontfoglalásokat, fizetések végzését, látogatások- és termékértékesítések lebonyolítását. Továbbá emlékeztetők küldését és a vendégekkel való kölcsönös együttműködés biztosítását.

Folyamatosan felügyelhető a vállalkozás

Ezeknek köszönhetően a recepciós és szakemberek munkavégzése leegyszerűsödik, miközben a vállalkozás tulajdonosa folyamatosan felügyelheti vállalkozását. Függetlenül attól, hol tartózkodik éppen. A nap huszonnégy órájában hozzáférése van a bejelentkezésekhez, a pénztáregyenleghez, a szakemberek naptáraihoz.

A leghatékonyabb automatizációs szolgáltatás

Mindezek teszik a felhőalapú szolgáltatásokat a leghatékonyabb automatizációs szolgáltatásokká. Segítségükkel bárhonnan és bármikor létrehozhatod a szakemberek munkarendjét. Emellett felügyelheted a bevételed, a vendégekkel való kapcsolattartást.

Próbáld ki a YCLIENTS 7 napig ingyenes, demó verzióját és bizonyosodj meg saját tapasztalataid alapján az üzleti folyamatok automatizálásának előnyeiről. Regisztrálj weboldalunkon már most, kérdéseiddel pedig keress mindet bizalommal a +36 1 700 8108 telefonszámon.

Nem szeretnél lemaradni a legfrissebb tartalmainkról? Akkor kövesd a YJOURNAL blogját, ahol hasznos tippekkel, tanácsokkal találkozhatsz, heti rendszerességgel.

Szeretnél többet megtudni a vállalkozások automatizációjáról, sőt ki is próbálnál egy ilyen szoftvert élesben? Akkor látogass el a YCLIENTS oldalára, ahol regisztrálás után 7 napig teljesen INGYEN próbálhatod ki online bejelentkező és automatizáló programunkat.

Ha tetszett a cikk és úgy gondolod, hogy ezt valamelyik barátodnak vagy kollégádnak is látnia kellene, akkor megköszönjük, ha megosztod vele. ??

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel

Szólj hozzá!

avatar
  Feliratkozás  
Visszajelzés