YCLIENTS STARTUP PROGRAM – segítünk elindulni a szépségiparban, avagy bizonyítvánnyal a kézben mi is a teendőd – YJOURNAL

YCLIENTS STARTUP PROGRAM – segítünk elindulni a szépségiparban, avagy bizonyítvánnyal a kézben mi is a teendőd

Drobcsák Miron -
November 14, 2019

Amikor elkezded a képzést (és elindulsz azon az úton, amit már gyerekkorodban elképzeltél), még nagyon messzinek tűnik a vége. Úgy érzed, még rengeteg időd van az utolsó vizsgáig. Aztán pikkpakk eltelik és kezedben a bizonyítvánnyal fogalmad sincs, hogy indulj el a munka világában. Nyugalom! Mi segítünk neked elindulni a szépségiparban.

Készíts üzleti tervet

Tudjuk, már a szakma megszerzése sem egy sétagalopp, de nem árt, ha felkészülsz, hiszen most kezdődik csak a java. Biztosan vannak már terveid, azaz elképzelted már, hogy saját szépségszalont nyitsz vagy bérelsz egy helyiséget, esetleg asztalt valahol. Na, de még mielőtt bármibe belevágnál, nem árt, ha készítesz egy üzleti tervet.

Írj össze mindent

A vállalkozás indításának egyik legfontosabb része, mondhatni a nulladik lépés az üzleti tervezés. Ülj le, és írd össze kinek és mit fogsz szolgáltatni, milyen fix kiadásaid lesznek és körülbelül mennyi bevételed. Határozd meg a célcsoportod: vesd papírra, hogyan éred el őket, milyen üzenetekkel és hogyan fogsz velük kommunikálni.

A legtrendibb szolgáltató

Nézzük először azt, hogy kinek és mit fogsz szolgáltatni. A vendégek mindig a legtrendibb szakembereket keresik, illetve azokat a szolgáltatásokat, ami a legtöbbször szembejön az interneten, a közösségi médiában.

Ezért ne lepődj meg, ha úgy érkeznek hozzád a vendégek, hogy képeket mutatnak arról, milyen színt (hajban), díszítést (körömben), azaz milyen végeredményt is szeretnének.

AJÁNLOTT TARTALOM:
Ezért érdemes a szalonodnak Facebookon hirdetni

Tarts lépést a trendekkel!

Akik nem hoznak képet, biztos, hogy ők is alaposan utánajártak a témának, mielőtt megérkeztek hozzád. Ráadásul rengeteg kérdésük is lesz, amire válaszokat várnak majd.

Ezért végképp nem teheted meg, hogy nem tartasz lépést a legújabb trendekkel, azaz, hogy ne legyenek elérhetők nálad a legújabb technikák, színek, anyagok és termékek. Hiszen ismered a szépségiparban gyakran használt mondást: „aki kimarad, lemarad”.

Online bejelentkezés biztosítása

És ha már a trendeknél tartunk… Az Y és Z generáció gyermekei napi átlag 3,1 órát, hetente pedig akár 22 órát is képesek netezni mobiltelefonjukon, derül ki egy két évvel ezelőtti kutatásból. (Azóta ezek a számok nagy valószínűséggel csak nőttek.)

AJÁNLOTT TARTALOM:
TikTok, a leggyorsabban növekvő közösségi háló

Emiatt nem árt, ha egy telefonos elérhetőség mellett biztosítod számukra az online bejelentkezés lehetőségét. Erre – és még sok minden másra – pedig tökéletes megoldást kínál a YCLIENTS.

Kiadások és bevételek

Ha már tudod, milyen szolgáltatásaid lesznek, próbáld meg összeírni, milyen kiadásokra és bevételekre számítasz. Ne felejtsd el, hogy – hacsak nincs kiterjedt baráti köröd vagy nem egy meglévő vendégkört veszel át – a stabil vendégkör kiépítése a szépségiparban egy-másfél évig is eltarthat.

Tehát eleinte inkább csak kiadásaid lesznek. Például olyan állandó, fix költségeid, mint a bérleti díj, munkába jutás (bérlet vagy üzemanyag és parkolás) vagy az általad választott vállalkozási formával járó rendszeres és visszatérő költségek.

Ezeket akkor is kell fizetned, ha nincs bevételed.  illetve számolj változókkal is, mint rezsi (fűtésszezonban magasabb lehet) anyagköltség (értelemszerűen, ha sok a vendég, akkor több, ha kevés, akkor kevesebb) vagy marketing költség (pl. Facebook hirdetés).

Mennyi legyen a bevétel (minimum)?

Miután a kiadásaid megvannak, az ezek fedezéséhez szükséges bevételt nem lesz nehéz kiszámolni. És akkor ebből az összegből számolj vissza, mennyi vendéget kell fogadnod hetente, illetve naponta és ehhez milyen áron kell nyújtanod a korábban felírt szolgáltatásokat.

Miután mindent kiszámoltál, vázold fel, ki lesz a célcsoportod, valamint azt, hogyan kommunikálsz majd velük.

Tudatosan építs vendégkört

Ahogy az első vendégek elkezdenek jönni hozzád, máris rendszerezd őket és vezess róluk vendégkartont: ki, mikor volt nálad, mennyit költött egyes alkalmakkor, milyen szolgáltatást vett igénybe.

Kategorizáld őket különböző kritériumok alapján, hogy később majd ezek alapján tudj nekik személyre szabott ajánlatokat küldeni. Ebben szintén a YCLIENTS fog segíteni Neked.

AJÁNLOTT TARTALOM:
17 Ok, amiért a YCLIENTS mobilalkalmazás jó döntésnek bizonyul

Mik a célok

Végezetül egy valamit ne felejts el még felírni: mik a céljaid. Mennyit és milyen ütemben szeretnél fejlődni, növekedni. A fejlődéshez – és céljaid eléréséhez – pedig elengedhetetlen, hogy folyamatosan és rendszeresen elemezd magad, mit csináltál jól, mit kell javítanod (mert nem működik esetleg). Ne aggódj, menni fog! Erre pedig a YCLIENTS a garancia.

Szeretnél egy szuper profi INGYENES YCLIENTS fiókot, 6 hónapig?

Akkor jelentkezz START UP programunkra!

Jelentkezési szándékodat a következő képen jelezheted felénk:

  1. Írj egy e-mailt a jelentkezési szándékoddal kapcsolatban a következő címre: info@yclients.hu
  2. Az e-mailed tárgya a következő legyen: A saját neved – YC StartUp program

Nem szeretnél lemaradni a legfrissebb tartalmainkról? Akkor kövesd a YJOURNAL blogját, ahol hasznos tippekkel, tanácsokkal találkozhatsz, heti rendszerességgel.

Szeretnél többet megtudni a vállalkozások automatizációjáról, sőt ki is próbálnál egy ilyen szoftvert élesben? Akkor látogass el a YCLIENTS oldalára, ahol regisztrálás után 7 napig teljesen INGYEN próbálhatod ki online bejelentkező és automatizáló programunkat.

Ha tetszett a cikk és úgy gondolod, hogy ezt valamelyik barátodnak vagy kollégádnak is látnia kellene, akkor megköszönjük, ha megosztod vele. ??

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel

Szólj hozzá!

avatar
  Feliratkozás  
Visszajelzés