Így szerezz időpontfoglalásokat, vendégeket hűségprogramok segítségével – YJOURNAL

Így szerezz időpontfoglalásokat, vendégeket hűségprogramok segítségével

Drobcsák Miron -
November 15, 2019

Egy hűségprogrammal nemcsak új időpontfoglalásokat és vendégeket szerezhetsz egyszerűen, de a meglévők lojalitását is nagyban növelheted. Emellett egy ilyen marketing eszköz még mindig sokkal kevesebbe kerül, mint egy hosszabb ideig tartó reklámkampány a Facebook-on, esetleg egy hirdetés női magazinokban rádióban, televízióban.

Facebook hirdetés

Ha mégis a Facebook-hoz fordulsz, jó, ha tudod, hogy ugyan a hirdetés futásakor hoz(hat) vendégeket, de ahogy lejár a hirdetési időszak és kifut a ráfordított keret, már nem lesz hatása.

Úgy képzeld el, mint egy tűzijátékot, amit ha fellősz, hatalmas és szép fényes, „nagyot szól”, aztán gyorsan kialszik és eltűnik teljesen. De szerencsére van ennél jobb ötletünk.

AJÁNLOTT TARTALOM:
Ezért érdemes a szalonodnak Facebookon hirdetni!

Gyűjtögető életmód (gamifikáció)

Bizonyára észrevetted, hogy az emberek imádnak gyűjtögetni. Legyen ez akár pont, matrica, pecsét… A lényeg, hogy ha valamiből sokat felhalmoznak, szeretnének cserébe „kapni” is valamit. Sok üzlet, benzinkút csinál hasonló „akciókat”, amelyek hatalmas sikerrel működnek. Miért ne csinálnál Te is hasonlót? A YCLIENTS-szel könnyedén megteheted. Kattints IDE!

Jutalmazd az ajánlást!

A vendégek többsége nagyon örül annak, ha jutalmazod. Hogy ez alatt mit is értünk pontosan? Hirdesd meg szalonodban azt az akciót, hogy ha egy vendég hoz magával egy újat, akkor például 5%-os pénzvisszafizetést kap, amelyet a következő szolgáltatás igénybevételekor kap meg, azaz von le tőle a YCLIENTS rendszer.

Ráadásul a nálad elköltött összegeit pontokban is megkapja, amelyek után később még nagyobb kedvezményeket kaphat. Hidd el, mindenki gőzerővel ajánlja majd szalonod és gyűjti a pontjait!

Bérletek készítése

Biztosíts vendégeid számára különböző bérleteket – például 3, 5, 10 alkalmas –, amelyeket kedvezőbb feltételekkel vásárolhatnak meg. A vendégek nagy része szereti az ehhez hasonló lehetőségeket – és biztos lehetsz benne, hogy amúgy is be van írva már 2-3 hónapra előre a naptárba –, hiszen így kedvezményesen jön ki egy-egy alkalom, ezáltal a zsebében is több marad.

A YCLIENTS segítségével könnyedén beállíthatod ezt is!

Készülj ajándékutalványokkal

Érdemes ajándékutalványokat is készíteni, különböző értékekben vagy szolgáltatásokra. Ezeket meg lehet vásárolni családtagnak, barátnak, ünnepre, alkalomra, bármire. A vásárlás időpontjától természetesen nem árt, ha érvényességet (lejáratot) is meghatározunk, illetve az utalvány sorszámát is feltüntetjük.

Online időpontfoglalásokat rögzítő eszköz a vendégek számára

És ha már a trendeknél tartunk… Az Y és Z generáció gyermekei napi átlag 3,1 órát, hetente pedig akár 22 órát is képesek netezni mobiltelefonjukon, derül ki egy két évvel ezelőtti kutatásból. (Azóta ezek a számok nagy valószínűséggel csak nőttek.)

Emiatt nem árt, ha egy telefonos elérhetőség mellett biztosítod számukra az online bejelentkezés lehetőségét. Erre – és még sok minden másra – pedig tökéletes megoldást kínál a YCLIENTS.

Névnap-születésnap

Lepd meg a vendégeid névnapjukon, születésnapjukon! Az ilyen apró figyelmességnek mindenki örül. Főleg, ha azt nem e-mailen (ahol a levél simán elkallódhat), hanem például személyesebben, SMS-ben küldöd, amit egyszerűen és gyorsan megtehetsz a YCLIENTS segítségével.

Régi vendég visszacsalogatása

Szűrd le és nézd meg azokat a vendégeket, akik 3 hónapja nem néztek szalonod felé. Biztos, hogy elégedettek voltak a szolgáltatásoddal, de valamiért mégis „eltűntek”. Küldj nekik a szezonhoz kapcsolódó – például őszi bőrápoló arckezelés – ajánlatot vagy olyan szolgáltatást, amit korábban rendszeresen igénybe vettek nálad.

Természetesen mindezt told meg némi kedvezménnyel, amit csak ők kapnak. Ez a célzott ajánlat küldése „sokkal olcsóbb”, mintha Facebook-on adnál fel hirdetést.

„Próbaedzés” vagy „Gyere és próbáld ki!”

Sok edzőterem hirdeti meg a „próbaedzést” féláron vagy kedvezményes áron. Azaz az első alkalmat, amikor az új vendég megismerheti a helyet, a gépeket, az ott nyújtott szolgáltatások sokféleségét és minőségét, olcsóbban kapja. Ezáltal csökken a bizalmatlansága is, ugyanakkor meggyőződhet arról, hogy nálad minőségi szolgáltatásban részesül.

Ezt szépségszalonnál is megteheted: új vendégnek hirdesd meg szolgáltatásaid a teljes árhoz képest bizonyos kedvezménnyel.

A YCLIENTS rendszerével könnyű dolgod van, mert tökéletesen átláthatók és működtethetők a különböző hűség- és lojalitás növelő programok: csak állítsd be, aztán dőlj hátra és figyeld, hogy szalonod egyre több új vendéget és elégedett törzsvendéget tudhat magáénak.

Nem szeretnél lemaradni a legfrissebb tartalmainkról? Akkor kövesd a YJOURNAL blogját, ahol hasznos tippekkel, tanácsokkal találkozhatsz, heti rendszerességgel.

Szeretnél többet megtudni a vállalkozások automatizációjáról, sőt ki is próbálnál egy ilyen szoftvert élesben? Akkor látogass el a YCLIENTS oldalára, ahol regisztrálás után 7 napig teljesen INGYEN próbálhatod ki online bejelentkező és automatizáló programunkat.

Ha tetszett a cikk és úgy gondolod, hogy ezt valamelyik barátodnak vagy kollégádnak is látnia kellene, akkor megköszönjük, ha megosztod vele. ??

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel

Szólj hozzá!

avatar
  Feliratkozás  
Visszajelzés