Akik a YCLIENTS-et választottak 1. rész – Baalbek Stúdió – YJOURNAL

Akik a YCLIENTS-et választottak 1. rész – Baalbek Stúdió

Drobcsák Miron -
October 12, 2019

Riportsorozatunkban bemutatjuk azokat a szalonokat, akiknek a mindennapjait már a YCLIENTS rendszere könnyíti meg. Elsőként a Baalbek Stúdió szakmai vezetője, Hárnási Ildikó osztotta meg velünk, milyen előnyökkel járt a bevezetés.

A kezdetek…

A Baalbek Stúdió 1991-ben, szépségszalonként nyitotta meg kapuit. Mivel a tulajdonos rajong az újdonságokért, ezért sok olyan szolgáltatást hozott be elsőként az országba, ami akkoriban még újnak számított: „Egy csomó minden olyan dolgot hozott be Magyarországra, elsőként, amit mások nem csináltak. Annak idején a sminktetoválást, tizenéve a műszempillát.”

Később kibővítették a tevékenységi körüket: kozmetikusoknak kezdtek tanfolyamokat tartani, amellett, hogy szépségszalont is üzemeltetnek.

Időpontfoglalások kezelése: korábban hagyományos, papír alapon

A Stúdió mindig is a hagyományos módszer híve volt. Kozmetikusaiknak mindig a legnagyobb naptárat vásárolták meg: „Mivel három kozmetikussal dolgozunk, a létező legnagyobb méretű naptárat, A4-eset kellett megvenni, hogy be tudjunk írni mindhárom kozmetikushoz egy adott napra.”

A tanfolyami jelentkezéseket egy nagyobb dossziéba gyűjtötték, hogy minden fontos részletet vezetni tudjanak. Ha valaki variált, előfordult, hogy csak a mappa hátuljára tudták feljegyezni. De az is megesett, hogy egymás írását nem tudták elolvasni. „Nem volt egy egyszerű dolog, különösen, hogy manapság már gyorsan zajlik az élet.”

Régóta tervezték egy modern rendszer bevezetését

Saját fejlesztésen nem, inkább egy már meglévő rendszer átvételén gondolkodtak. Végül rátaláltak a YCLIENTS-re, amelytől eleinte féltek, mivel a papír alapú adminisztrációjukat már tökéletesre fejlesztették az évek alatt. Ugyanakkor nagyon felkészültek az átállásra: „Terveztünk rá egy hónapot, hogy az átállási időben vezetjük továbbra is a papír alapú adminisztrációt és mellette majd valahogy megtanuljuk az online rendszert.”

Végül olyan jól és gördülékenyen sikerült az átállás, hogy ez átírta a tervet: „Elindultunk egy keddi napon, ha jól emlékszem, reggel kilenckor és délben mindenki azt mondta, na, én nem bírom tovább a papír alapút, hagyjuk a francba a papír alapút, tehát gyakorlatilag egy pár óra alatt azt mondtuk, oké, kész, átálltunk.”

Alaptalan aggodalmak

Egy picit ugyan aggódtak azon, hogy a vendégek felkészültek-e az online bejelentkezésre és tudják-e kezelni a felületet. Az aggodalom azonban alaptalannak bizonyult, hiszen még az évek óta visszajáró, telefonon időpontot egyeztető vendégeknek is elég volt megemlíteni, legközelebb már online naptáron keresztül jelentkezett be.

Azt azonban álmaikban sem gondolták volna, hogy a YCLIENTS a telefonos és e-mailes jelentkezéseket is helyettesíti: „Azt nem gondoltuk, hogy ilyen szinten kiváltja a telefonos és az egyéb e-mailes jelentkezéseket. Körülbelül 2% maradt a telefonos meg az e-mailes bejelentkezés.”

Sokkal több az időpontfoglalás

„A szalonnál sokkal több a bejelentkezőnk, és a bejelentkezők nagy része hétvégén van, éjszaka van, ünnepnapokon van. Amit eddig nem tudtunk, ilyen jelentkezőket fogadni, úgyhogy ezzel mindenképpen több embert nyertünk meg.”

A tanfolyami jelentkezéseket is jobban tudják koordinálni: végre átlátják, ha valaki bejelentkezett, küldtek neki tájékoztatót, beérkezett-e a befizetése. A rendszerrel nagyon sok energiájuk felszabadult, sokkal több idejük maradt például a marketingre.

A YCLIENTS előtt minden bonyolultabb volt…

Ráadásul eddig bonyolult volt a bejelentkezés hozzájuk, így csak azokat tudták fogadni, akik elég kitartónak bizonyultak és a weboldalunk útvesztőjéből sikerült kikeveredni.

„A weboldalon minden tanfolyamnál egyszerűen és gyorsan, az online időpontfoglaló gomb segítségével tud könnyedén jelentkezni. Megadja a nevét, telefonszámát, email címét és elküldi. Mi azonnal látjuk, hogy mire jelentkezett és küldjük neki a tájékoztatót, mit kell tennie ezután.”

Csökkent a lemondások száma

A vendégeknél jelentősen csökkent a lemondások száma azzal, hogy a rendszernek köszönhetően egy nappal korábban SMS-t tudnak küldeni nekik időpontjukról: „Van benne lehetőség arra, hogy SMS-t küldjünk egy nappal előtte, tehát az időpontja előtt ez nagyon leredukálta a lemondásokat és a meg nem érkező vendégeket.”

A szakemberek is élvezik az előnyét, hiszen reggel csak előveszik a mobiljukat és megnézik, hány vendégük lesz aznap.

Enélkül élni?

Ráadásul, ha éppen dolgoznak, nem tudják fogadni a vendégeket: „Ha valaki dolgozik, akkor közben nem tud bejelentkezőket várni, de ha nem fogadja őket akkor nem lesz mit dolgoznia.”

Ez ugyanúgy igaz akkor is, ha egy szakember nyaral vagy éjszaka, esetleg hétvégén nem tudja felvenni a telefont. De a YCLIENTS-nek köszönhetően akkor is gyűlnek a naptárába az időpontfoglalások.

Végezetül Ildikó egyetlen mondatban összefoglalta, mit gondol a YCLIENTS-ről:

 „Lehet enélkül élni, csak nem érdemes, de tényleg.”

Ha kíváncsi vagy, milyen előnyökkel járt még a Baalbek Stúdiónak a YCLIENTS bevezetése, nézd meg a teljes videót:

Nem szeretnél lemaradni a legfrissebb tartalmainkról? Akkor kövesd a YJOURNAL blogját, ahol hasznos tippekkel, tanácsokkal találkozhatsz, heti rendszerességgel.

Szeretnél többet megtudni a vállalkozások automatizációjáról, sőt ki is próbálnál egy ilyen szoftvert élesben? Akkor látogass el a YCLIENTS oldalára, ahol regisztrálás után 7 napig teljesen INGYEN próbálhatod ki online bejelentkező és automatizáló programunkat.

Ha tetszett a cikk és úgy gondolod, hogy ezt valamelyik barátodnak vagy kollégádnak is látnia kellene, akkor megköszönjük, ha megosztod vele. ??

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel

Szólj hozzá!

avatar
  Feliratkozás  
Visszajelzés