Ezért érdemes a szalonodnak Facebookon hirdetni! – YJOURNAL

Ezért érdemes a szalonodnak Facebookon hirdetni!

Drobcsák Miron -
September 4, 2019

Egyre elterjedtebb az, hogy egy vállalkozás kihasználja a közösségi alkalmazások erejét. Legfőképpen a Facebookban rejlő lehetőségeket. Egyre több és több vállalkozás adja arra a fejét, hogy elkezd Facebookon hirdetni.Ebben a cikkben megmutatom neked, hogy miért érdemes Facebookon hirdetned a vállalkozásod.

Egyet szögezzünk le már most az elején! Vannak jó és rossz hirdetések Facebookon.Van, hogy úgy érzed, hogy csak pénzt égetsz, ezzel a hülyeséggel. Ebben az esetben hidd el nem a Facebook hirdetési rendszere a hibás, hanem TE, vagy a marketingesed.

Ha érdekel, hogy miként kell eredményesen hirdetni Facebookon vagy hogyan néz ki egy profin összerakott hirdetés, akkor érdemes követned a YJOURNAL Üzleti blogot, mert nem sokára erről is írok egy ütős és tanulságos bejegyzést. De első sorban nézzük meg azt, hogy MIÉRT is érdemes neked is hirdetni ezen a csodálatos platformon.

Elképesztő, hogy a Facebook felhasználók száma 2017 júniusában elérte a 2 milliárdot. Igen jól látod, KÉT MILLIÁRD ember. Minden nap nagyjából 175 millióan reagálnak szívecskével egy posztra, és nagyjából 800 millióan lájkolnak valamit.

Egy nem régi ukrán statisztika szerint a Facebook júniusra, a hatodik helyről feljött a harmadik helyre, és Ukrajnában 1 hónap leforgása alatt már 4%-al többen látogatják meg a kék óriás oldalát naponta.

További érdekesség, hogy a lefedettsége 49%-ről 51%-re nőt, ami azt jelenti, hogy Ukrajna lakosságának több mint a felének van már Facebook profilja. Gondolj csak bele, hány ember lehet ezek között, akik a te vásárlóid lehetnek.

Akik nem tudják, hogy milyen szolgáltatást adsz el, akik nem tudják, hogy miben különleges a szalonod. Ha viszont kihasználod a platform adta lehetőségeket, akkor egy újabb csatornát nyitsz meg, ahol vevők kerülhetnek veled kapcsolatba.

Ha meghatároztad, hogy ki a célcsoportod, kik azok az emberek, akiket a legnagyobb valószínűséggel érdekelhetnek a szolgáltatásaid, akkor ezt nagyon egyszerűen be tudod állítani a Facebook hirdetés kezelőben. Ezzel csak azokhoz érsz el, akit valóban érdekel az, amit árulsz.

MIÉRT JÓ MEGOLDÁS EZ? NÉZZÜNK MEG EGY PÉLDÁT.

Tegyük fel, 100 dollárra veszel 100 szórólapot, ahol a vállalkozásod termékét, szolgáltatását hirdeted. Ez azt jelenti, hogy egy darab szórólap egy dollárba kerül. (Nyilvánvaló nem ilyen drága, de ez csak egy példa). Ezek után megbízol valaki, hogy ossza szét ezeket szórólapokat, mondjuk a város forgalmas helyein. 100 szórólapod van, tehát maximum 100 embernek tudod szétosztani.

Mit gondolsz az illető, aki szétossza, tudatában van annak, hogy akinek odaadja, azt érdekli a vállalkozásod szolgáltatása vagy terméke? Nincs! Tehát nagy valószínűséggel az is megkapja, aki az első kukába kidobja. Tehát kidobtál az ablakon annyi dollár, ahányan kidobták a szórólapod. Továbbá nem is beszélek arról, hogy csak 100 embert érsz el, mert ennyi szórólapot gyártattál le.

DE MI VAN A FACEBOOK ESETÉBEN?

100 dollárra indítasz el egy kampányt, ahol úgyszintén a vállalkozásod termékét, szolgáltatását promotáló hirdetéseket futtatsz. Ez egy átlag esetben 70 000 – 90 000 embert tud elérni. És ugye nem felejted ezek olyan emberek, akit nagy valószínséggel érdekelhet az, amit kínálsz nekik. Na, most fuss végig ezen a modellen:

  • 100 dollár ráfordítással 70-93 000 olyan embert érsz el, akit jó eséllyel érdekelhet az, amit kínálsz neki (míg a szórólap esetében ez 100 ember volt)
  • ebből a 70-93 000 emberből ha csak 1%- a vásárol, az 700-930 ember (a szórólap estében 100 ember 1%-a, az 1 ember)

Mindezek mellett a szuper számok mellett, minden elköltött pénz után követhető. Nagyon profi elemzéseket tudsz kapni, hogy a reklámra költött pénzed pontosan mire ment el. Ebből le tudod szűrni, hogy legközelebb mire figyelj oda, és ami a legfontosabb, hogy összességében megérte neked a reklámra költött pénz vagy sem. Tovább nem is firtatom ezt a részt.

A FACEBOOK TÖBB KÜLÖNBÖZŐ HIRDETÉSTÍPUS HASZNÁLATÁT

Videó – Látvánnyal, hanggal és mozgóképpel mesélheted el a történetedet.

     Kép – Az üzenetedet gyönyörű képek használatával közölheted.

     Kollekció – Egyetlen hirdetésben elmesélhetsz egy történetet, amely bemutatja a termékeidet.

     Vászon – Mobilra tervezett, teljes képernyős, gyorsan betöltődő felületet hozhatsz létre, amelyet a fenti hirdetésformátumok közül bármelyikhez beállíthatsz.

     Galéria – Több képet vagy videót jeleníthetsz meg egyetlen hirdetésben.

     Vetítés – Kis erőforrás-igényű videós hirdetéseket hozhatsz létre bármilyen sebességű internetkapcsolattal rendelkező emberek elérésére.

Továbbá egyéb link hirdetések, ami a vállalkozásod weboldalára vezetnek.

Ami még szuperebb, hogy ha tisztában vagy azzal, hogy a legjobb vásárlóid hány évesek, hol laknak, mi érdekelheti őket, milyen oldalakat követnek, akkor a Facebook hirdetéskezelőjének segítségével lézerpontosan be tudod állítani ezeket a tulajdonságokat.

Több mint 100 féle részletességgel tudsz célzásokat csinálni, és ez még nem minden.

Ahhoz, hogy a Facebook hirdetések hosszú távon is folyamatosan a toppon működjenek, rendszereket kell, hogy mögé tegyél, amikre akár dinamikus hirdetéseket is tudsz létrehozni.

Száz szónak is egy a vége. Ne tétovázz, és ne halogass! Itt a lehetőség, hogy te is kihasználd ezt a szuper lehetőséget, ahol rengeteg embert érhetsz el termékeddel vagy szolgáltatásoddal úgy, hogy közben nem azon agyalsz, hogyan fizetem majd ki az eddig használt reklámköltségeim.

Nem szeretnél lemaradni a legfrissebb tartalmainkról? Akkor kövesd a YJOURNAL blogját, ahol hasznos tippekkel, tanácsokkal találkozhatsz, heti rendszerességgel.

Szeretnél többet megtudni a vállalkozások automatizációjáról, sőt ki is próbálnál egy ilyen szoftvert élesben? Akkor látogass el a YCLIENTS oldalára, ahol regisztrálás után 7 napig teljesen INGYEN próbálhatod ki online bejelentkező és automatizáló programunkat.

Ha tetszett a cikk és úgy gondolod, hogy ezt valamelyik barátodnak vagy kollégádnak is látnia kellene, akkor megköszönjük, ha megosztod vele. ??

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel

Szólj hozzá!

avatar
  Feliratkozás  
Visszajelzés